הדור החדש של הגיל השלישי – לא מה שהכרתם!

    אבי יעקב No Comments on הדור החדש של הגיל השלישי – לא מה שהכרתם!

    הם פעילים יותר, עסוקים יותר, לא מוותרים על איכות החיים שלהם, ויכולים להרשות לעצמם הרבה יותר. קבלו את הגרסה העדכנית של הסבים והסבתות!

    צילום: בית טובי העיר. יח"צ
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תשכחו מדמות מבוגרת, חלשה וכפופה, או מסבתא שיושבת על כיסא נדנדה וסורגת סוודרים לנכדיה – בני הדור השלישי של היום נראים ומרגישים לגמרי אחרת. הם פעילים יותר, עצמאים יותר, מרגישים צעירים יותר, חלקם עוד עובדים וכולם עם לו"ז מלא של עיסוקים ופעילויות עבור עצמם.

    השינוי המבורך הזה הוא כמובן תוצאה של עליה בתוחלת החיים ובאיכותם, ושל ההתפתחות הטכנולוגית אך גם של שינוים חברתיים. הסבים והסבתות לוקחים אמנם חלק פעיל וחשוב בגידול נכדיהם, אך יחד עם זאת פועלים למען הפיתוח האישי שלהם, תוך דאגה לבריאותם ולרווחתם הנפשית.

    הגיל השלישי כבר איננו גיל "הזקנה", ומהווה פעמים רבות אפילו הזדמנות להתחלות חדשות. רבים מהסבים והסבתות היום לוקחים את השלב הנפלא הזה בחיים אחרת, ובצדק. הם בריאים, מרגישים במיטבם, מצבם הכלכלי משופר  – והם לא מוותרים על חיי חברה עשירים.

    חרדים לגיל השלישי

    תופתעו לשמוע (או שלא) המגמות האלה לא פסחו גם על בני הגיל השלישי במגזר החרדי. הרצון להמשיך ולהשתייך לקהילה שמתאימה לאורחות חייהם, ליהנות מפעילות חברתית ותורנית עשירה, יחד  עם השאיפה לשמירה על איכות חיים ברמה גבוהה מביאה רבים להתעניין באפשרות של דיור מוגן.

    גברת קשני, סמנכלית רווחה מבית טובי העיר בירושלים מספרת: "בשנים האחרונות אנחנו רואים מגמה ברורה בקרב בני הגיל המבוגר במגזר החרדי, של אנשים שמחפשים לגור בקהילה חמה ומעוניינים ליהנות מפעילויות מגוונות שמתאימות להם – וזאת מבלי לוותר על איכות ויוקרתיות הדיור שלהם. בני הדור השלישי של היום לא אוהבים להתפשר. העניין החברתי – קהילתי מהווה מרכיב חשוב בהחלטה שלהם לעבור לדיור מוגן".

    בעידן בו על פי נתוני הלמ"ס 42% מבני ה 75 ומעלה חווים תחושה של בדידות, לא פלא שרבים מבני הגיל השלישי מבינים את חשיבותן של הקהילה והחברה בשלב זה של חייהם.

    מעוניינים לשדרג את החיים שלכם?

    בבית טובי העיר – דיור מוגן יוקרתי לציבור הדתי והחרדי בירושלים – זיהו את המגמה הזו ופעלו ליצירת מענה מושלם לבני הדור השלישי במגזר החרדי. במקום מתקיימת קהילה דתית-חרדית תוססת וחמה, הנהנית ממגוון השירותים הניתנים לדיירים במקום: שיעורי תורה על בסיס יומי, לימוד 'דף היומי' והרצאות סביב פרשת השבוע, מגוון הרצאות, חוגי העשרה והתעמלות מכל הסוגים, בריכת שחיה נפרדת והכי חשוב – שירות רפואי צמוד 24/7 הנותן מענה מיידי לכל הדיירים.

    בבית טובי העיר המרחבים הציבורים ומגוון הדירות נבנו בסטנדרט בניה גבוה ויוקרתי. בחדר האוכל מוגשות ארוחות גורמה בכשרות מהדרין ירושלים עם מוצרי בד"ץ (משגיח כשרות במקום מידי יום).

    מעוניינים בשבוע ניסיון בבית טובי העיר?

    הטבה בלעדית למאזיני קול חי 500 שח לשבוע ניסיון על בסיס פנסיון מלא

    מספר המקומות מוגבל

    לפרטים ולהרשמה כוכבית 6422*

     

     



    0 תגובות